کاربر گرامی، لطفاً قوانین و مقررات زیر را برای استفاده بهتر از خدمات غذارسان رزق حلال به دقت مطالعه فرمایید. ثبت سفارش از غذارسان رزق حلال به منزله پذیرش این قوانین و مقررات است. همچنین قابل توجه است که غذارسان رزق حلال تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هرگونه فعالیت مخالف قوانین کشور و غذارسان رزق حلال، توسط کاربر، باعث حذف حساب کاربری ایشان خواهد شد.

حریم خصوصی

ما در غذارسان رزق حلال از تمامی اطلاعات کاربری مشتریان خود محافظت می کنیم، و این اطلاعات را (به جز با دستور مراجع ذی صلاح قضایی) در اختیار شخص حقیقی و حقوقی ثالثی قرار نمی دهیم.

ما تعهد می دهیم که از اطلاعات کاربران تنها در راستای ارائه بهتر خدماتمان استفاده کرده و اطلاعات کاربران اعم از آدرس، شماره تماس، رفتار سفارش آنلاین غذای ایشان را تحت هیچ عنوان دیگری استفاده نکنیم.

ما برای اطلاع رسانی خدمات و ترویج سرویس غذارسان رزق حلال حق استفاده از اطلاعات کاربران غذارسان رزق حلال را برای خود محفوظ می دانیم.

حساب کاربری

هنگام سفارش، ثبت یک شماره موبایل معتبر و قابل دسترسی برای کاربر الزامی است؛ کاربر مجاز به ایجاد همزمان بیش از یک حساب کاربری نیست و در صورت مشاهده، برای یکپارچگی بیشتر، حساب کاربری قدیمی تر را به عنوان حساب کاربری اصلی نگه داشته و حساب های کاربری دیگر را حذف خواهیم کرد.

مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس، به عهده کاربر است. در صورتی که کاربر اطلاعات خود را اشتباه ثبت کند، و به موجب آن، وقفه یا تاخیری در ارسال سفارش به وجود آید، هزینه سفارش و ارسال غیر قابل بازگشت خواهد بود.

قیمت ها در منوی سایت همواره به روز بوده و قیمتی که در زمان قطعی شدن سفارش مشتری در غذارسان رزق حلال نمایش داده می شود معتبر می باشد.

ثبت سفارش

هنگامی که سفارش غذای شما را دریافت کردیم، در صورت نیاز ممکن است از طریق تماس تلفنی با شما تماس گرفته شود؛ در صورت عدم پاسخگویی، احتمال کنسلی سفارش شما وجود خواهد داشت، در این صورت مبلغ پرداخت شده به عنوان اعتبار در حساب کاربری شما منظور خواهد شد و در صورت درخواست به حساب بانکی معتبر صاحب حساب کاربری عودت داده می گردد.

امکان لغو و تغییر سفارش بعد از ثبت و تایید آن وجود نخواهد داشت.

درصورت کنسلی سفارش به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم موجودی و یا تاخیر بیش از حد در ارسال سفارش از سوی ما، غذارسان رزق حلال مبلغ پرداختی شما را به صورت اعتبار به حساب کاربریتان باز می گرداند و در صورت درخواست به حساب بانکی معتبر صاحب حساب کاربری عودت داده می گردد، لازم به ذکر است تنها در صورت کنسلی کل سفارش امکان عودت مبلغ به کارت میسر است و درموارد دیگر از قبیل حذف برخی از اقلام سفارش به دلیل عدم موجودی، وجه مربوطه به حساب کاربری شما عودت می گردد و می توانید در سفارش بعدی از اعتبار خود استفاده فرمایید.

در صورت عدم تایید سفارش از سوی ما به هر دلیل، وجه پرداختی به صورت اعتبار به حساب کاربری افرادی که از پرداخت آنلاین استفاده می‏کنند، بازگشت داده خواهد شد و در صورت درخواست به حساب بانکی معتبر صاحب حساب کاربری عودت داده می گردد.

در صورت ثبت چندین سفارش جداگانه، این سفارش ها مستقل از هم بوده و امکان تجمیع آنها وجود ندارد.

مشتری متعهد می گردد که موقعیت مکانی خود را در زمان ثبت سفارش به درستی ثبت نماید، در غیر این صورت غذارسان رزق حلال مجاز به کنسل کردن سفارش و یا دریافت مابه التفاوت هزینه ارسال غذا، در زمان تحویل سفارش به مشتری می باشد.

چنانچه کاربر در آدرسی که در حین سفارش مشخص کرده است، حضور نداشته باشد، سفارش به هیچ عنوان به محل دیگری غیر از آدرس مشخص شده در فاکتور تحویل داده نخواهد شد و مبلغ پرداخت داده شده نیز عودت داده نمی شود.

استفاده از هر تخفیف و اعتبار کاربر در هنگام ثبت سفارش، فقط در روش پرداخت آنلاین امکان پذیر است.

در مواردی که کاربر در زمان ثبت سفارش، پیام ‘آدرس شما خارج از محدوده سرویس دهی رستوران است’ را دریافت می‌کند، سفارش به صلاحدید غذارسان رزق حلال توسط پیک و یا آژانس ارسال می گردد و هزینه آن متناسب با فاصله محل دریافت سفارش در آدرس تحویل سفارش دریافت می گردد.

امکان دریافت حضوری غذا در محل غذارسان رزق حلال، فقط در صورتی امکان پذیر است که در زمان سفارش گیری، گزینه تحویل حضوری فعال باشد.

در صورت موجود نبودن برخی از اقلام سفارش، غذارسان رزق حلال با هماهنگی شما سفارش را تغییر داده و تفاوت مبلغ پرداختی و مبلغ سفارش تغییر یافته را به صورت اعتبار خرید از غذارسان رزق حلال به حساب کاربری شما بازمی‌گرداند

پیگیری سفارش ها و مشکلات

پیگیری سفارش ها از طریق چت آنلاین و تماس با شماره تماس غذارسان رزق حلال (91001122-025) امکان پذیر است. اگر چه تیم غذارسان رزق حلال علاقه‌مند است که همیشه و در همه حال پاسخگوی شما عزیزان باشد؛ اما امکان رسیدگی به سفارش هایی که از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی پیگیری می شود را ندارد.

مسئولیت پرداخت آنلاین به عهده بانک مربوطه است. در صورت بروز مشکل در هر مرحله از پرداخت، طبق قوانین بانکی، مبلغ پرداختی حداکثر تا 72 ساعت و از طریق بانک مربوطه به حساب شما عودت داده خواهد شد و در این مورد غذارسان رزق حلال امکان پیگیری نخواهد داشت.

زمان آماده سازی و ارسال غذا که پس از ثبت سفارش به کاربر نمایش داده می شود، تقریبی است و پس از پایان زمان نمایش داده شده، کاربران می توانند موضوع را از طریق چت آنلاین و یا شماره تماس غذارسان رزق حلال (91001122-025) پیگیری کنند، غذارسان رزق حلال موضوع را پیگیری خواهد کرد و نتیجه را به کاربر اطلاع خواهد داد.

درصورت لغو سفارش به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم موجودی برخی اقلام سفارش، عدم ارسال سفارش و یا تأخیر بیش از حد در ارسال سفارش، غذارسان رزق حلال مبلغ پرداختی شما را بصورت اعتبار به حساب کاربریتان بازمی‌گرداند. چنانچه مایل به بازگشت مبلغ پرداختی به حساب بانکی خود باشید، غذارسان رزق حلال با دریافت شماره حساب بانکی و شماره شبا از شما ظرف مدت حداکثر 48 ساعت کاری مبلغ را به صورت پایا برای شما واریز خواهد کرد.

نظرات و پیشنهادات

پس از ثبت نظر توسط کاربر، نظرات مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز با کاربر تماس گرفته می شود. غذارسان رزق حلال مجاز است در صورت عدم دریافت پاسخ از سوی کاربر از نمایش پیام خودداری کند. لازم به ذکر است کلمات، الفاظ نامناسب، جملات توهین آمیز، تمسخر آمیز و یا بی احترامی به مسئولان سایت، به هیچ عنوان نمایش داده نخواهد شد.

هرگونه نارضایتی از ارسال اشتباه غذا، مغایرت در اقلام دریافتی و یا مشکل بهداشتی در غذا باید بلافاصله بعد از دریافت سفارش توسط کاربر به تیم امور مشتریان، گزارش شود در غیراین صورت غذارسان رزق حلال از پیگیری بعد از این زمان، معذور بوده و مجاز است هرگونه نظر در این سه زمینه را در سایت نمایش ندهد. لازم به ذکر است در مواردی که مشتری به مسئله بهداشتی غذا اشاره می کند، نیاز است برای پیگیری بهتر با رستوران، همکاری لازم جهت ارسال عکس و یا عودت غذای دریافتی را داشته باشد.

همه‌ قوانین تا زمانی که در سایت و اپلیکیشن های غذارسان رزق حلال (rezqhalal.com) نمایش داده می‌شوند، معتبر هستند. سفارش از غذارسان رزق حلال به منزله پذیرش این قوانین است.